نظارت بر کیفیت خدمات واحدهای انرژی
                                                                                                  نظارت بر کیفیت خدمات واحدهای انرژی
 
عنوان خدمت:     نظارت بر کیفیت خدمات واحدهای انرژی شناسه خدمت:  10031457108
نوع خدمت:        
خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار(G2B) خدمت به دیگردستگاه های دولتی(G2G) 
  ماهیت خدمت:  الکترونیکی                                                آدرس سامانه:   http://isom.inso.gov.ir                     تعدادبار مراجعه حضوری: یک بار
شرح خدمت:
انجام بازرسی از فرآیند های انرژی بر  مطابق استاندارد ملی مربوطه سازمان ملی استاندارد شرکت بازرسی را برای هر واحد تولیدی مشمول تعیین و به اداره کل استان معرفی می نماید. اداره کل استان با واحد تولیدی مکاتبه و به شرکت بازرسی رونوشت داده می‌شود.
پس از انجام بازرسی و آماده شدن گزارش، گزارش بازرسی به سازمان ملی استاندارد ارسال و در آنجا بررسی و پس از تایید به اداره کل استان منعکس میگردد. در صورت انطباق معرفی به کمیته علایم  جهت صدور گواهینامه انطباق انجام می پذیرد و برای واحد ارسال می گردد  ودر صورت مغایرت به واحد اخطار داده می شود.


 جزئیات خدمت:
شناستامه خدمت
 
جزئیات خدمت در سامانه ملی خدمات دولت
واحد سازمانی ارائه خدمت : 
 اداره نظارت بر اجراي استاندارد استان البرز
 اسماعیل حسن پور رییس اداره نظارت بر اجراي استاندارد استان البرز 
ایمیل:  e.hasanpour@inso.gov.ir
تلفن: 32607000-026  داخلی  410                             
   ساعات ارائه خدمت: ساعات اداري - 7:30 تا 14:30
   پنج شنبه ها 7:30 تا 13:30
 FAQ:
  سوالات متداول  

 
  رویه ارائه شکایت:   
سامانه رسيدگي به شكايات سازمان ملي استاندارد      
فرم نظرسنجی از وضعیت عملکرد سامانه های سازمان 
نظرسنجی در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده
                                                           
هزینه های دریافت خدمت و نحوه محاسبه و محل پرداخت: 
هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت
نظرسنجی:
فرم نظرسنجی از وضعیت عملکرد سامانه های سازمان
 
نظرسنجی در ارتباط با کیفیت خدمات ارائه شده
لیست نظرسنجی خدمات البرز
SLA:
بیانیه توافق سطح خدمت
  مدت زمان دریافت خدمت: 
از زمان دریافت گزارش از سازمان ملي استاندارد ، حد اکثر 3 روز
کاری برای معرفی به کمیته علایم (در صورت انطباق) و یا اطلاع رسانی
به واحد در قالب اخطار (در صورت عدم انطباق)


 
 
مراحل گردش کار:  

             
قوانین و مقررات و آئین نامه های مربوطه:
قوانین و مقررات 
 
مستندات و مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمت: