social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
                              اداره توسعه منابع انسانی، بودجه و برنامه ریزی                           
     محل استقرار:       
شماره تلفن:32607000 026                
  
عنوان نام شماره تماس داخلی رایانامه(ایمیل سازمانی)
رییس اداره توسعه منابع انسانی، بودجه و برنامه ریزی نیره سیفی 320 n.seifi@inso.gov.ir
کارشناس اداره توسعه منابع انسانی، بودجه و برنامه ریزی لیلا قیداریان 321 l.gheidarian@inso.gov.ir
کارمند اداره امور اداری مهدی اسود 322 m.asvad@inso.gov.ir
کارمند اداره امور اداری اشکان یوسفی 323
کارمند دبیرخانه ام البنین آزمایش 326 o.azmayesh@inso.gov.ir
کارمند دبیرخانه شهاب پناهی 325 m.mojtahedi@inso.gov.ir
کارمند تلفنخانه احسان یاوری 324



 
فرآیندهای جاری در اداره توسعه منابع انسانی ، بودجه و برنامه ریزی
 

 بررسی نیاز های آموزشی کارکنان اداره کل و ارائه برنامه آموزش سالانه با هماهنگی مقام مافوق.
کنترل،تهیه و تنظیم موافقت نامه بودجه های اداره کل و سایر امور بودجه ای با هماهنگی مقام مافوق.
برنامه ریزی ،اجرا و ارزیابی بر دوره های آموزشی برگزار شده کارکنان با هماهنگی مقام مافوق.
تهیه پیش نویس مکاتبات مرتبط با امور اداری برای مقام مافوق و یا تایید امضای نامه ها و گزارش های تهیه شده در زیر مجموعه برابر آیین نامه های مکاتبات جاری در اداره کل و ارجاع نامه ها و بخشنامه ها به کارکنان تحت سرپرستی .
بررسی ،تایید و امضای گزارش های مالی اداره کل و تفریق و تحلیل بودجه جاری.
پیگیری انجام معاملات مورد نیاز اداره کل استان برابر قوانین و مقررات ناظر به معاملات دولتی و انجام اقدامات لازم حفاظتی و تامینی در خصوص مصالح و منافع اداره کل و بیت المال.
پیگیری دریافت گواهی نامه های آموزش کارکنان از مراکز برگزار کننده جهت تحویل به آنها با هماهنگی اداره آموزش.
 پیگیری اجرای برنامه های تحول اداری در اداره کل با هماهنگی مقام مافوق.
ارتباط و تعامل با اداره آموزش و دفتر پژوهش و آموزش استانداری و پاسخگویی به موارد درخواستی با هماهنگی مقام مافوق.
پیگیری استقرار سیستم اتوماسیون اداری و فن آوری اطلاعات و ارتباطات و تهیه نرم افزار های مورد نیاز اداره کل استان با هماهنگی سایر واحد ها و مقام مافوق.
تهیه مکاتبات و پیگیری لازم با استانداری استان،ستاد در خصوص اعلام نیاز و تامین نیروی انسانی با هماهنگی مقام مافوق.
جمع بندی برنامه های سایر واحدها به منظوراستخراج  برنامه اولیه اداره کل جهت ارائه به مقام مافوق.
رسیدگی و شفاف سازی حسابهای پیمانکاران،پیگیری تحقق اسناد و مدارک مطابق با منابع هزینه شده با هماهنگی مقام مافوق.
کنترل و انجام اقدامات امور کارکنان از جمله: استخدام،کارگزینی،کارپردازی ، امور پشتیبانی و کتابداری اداره کل در هماهنگی با اداره کل توسعه منابع انسانی و امور پشتیبانی سازمان و مقام مافوق.
کنترل آمارهای اداره جهت به روز نگه داشتن آنها به عنوان تنها مرجع اعلام آمارهای رسمی اداره کل با هماهنگی مقام مافوق.
کنترل اضافه کاری،ماموریت و سایر امور غیر مستمر کارکنان اداره کل با هماهنگی مقام مافوق.
کنترل و اقدامات لازم امور بایگانی اداره کل و تهیه برنامه های نگهداری با هماهنگی مقام مافوق.
برنامه ریزی و تعامل با سایر واحد ها به منظوراجرای  پشتیبانی فعالیت های اداره کل.
مشارکت فعال در اجرا و به هنگام سازی استاندارد های مورد عمل بخش مربوطه .
بازنگری و ارائه کلیه امارها و گزارش های مربوط به فعالیت های اداره کل با هماهنگی مقام مافوق.
اعلام و پیگیری روشهای اجرایی،دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره از مقام مافوق به کارکنان زیرمجموعه.
تقسیم کارها و فعالیت های حوزه مسئولیت بین کارشناسان و کارکنان تحت پوشش .
کنترل کلیه امور مربوط به تامین اجتماعی ،بیمه،رفاهی و بازنشستگی کارکنان اداره کل.
بررسی و پاسخگویی به شکایات و سئوالات ارباب رجوع در زمینه کاری مربوطه.
نیازسنجی و احصاء فرایندها و دستورالعمل ها و روش های اجرایی مورد نیاز و برنامه ریزی به منظور تدوین و مستندسازی آنها و نظارت بر اجرای صحیح قوانین،آیین نامه ها.
پاسخگویی به مکاتبات دریافتی و انجام مکاتبات مورد نیاز.
شرکت در دوره های آموزشی ،جلسات ،سمینار،کنفرانس ها و کمیته های استانی و ستادی در حوزه کاری حسب دستور مقام مافوق.
تعامل و همکاری به منظور پیاده سازی برنامه ها از محل اعتبارات ابلاغی و سایر ردیف های متفرقه از نظر پشتیبانی با هماهنگی مقام مافوق.
پایش ونظارت بر درصد تحقق برنامه عملیاتی ارسالی از دفتر برنامه ریزی،نوسازی و تحول اداری.
اجرا و پیاده سازی بخشنامه ها ،آیین نامه ها ،مقررات،توصیه های حراستی،و دستورالعمل های حفاظتی در حوزه کاری مربوطه.
مطالعه ،بررسی و بررسی و رعایت قوانین و مقررات مربوط به منابع انسانی ،بودجه و برنامه ریزی و تهیه پیشنهادات اصلاحی جهت ارائه به مقام مافوق.
انجام سایر وظایف مربوط به شغل ارجاعی در حیطه قوانین و مقررات از طرف مقام مافوق.