social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1401/11/16

13:18:3

172

بخاری های گازی در البرز تحت کنترل استاندارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، با توجه به فصل سرما و برودت دما بازرسان فنی استاندارد با حضور در بازار عرضه استان وضعیت بخاری های واحد های صنفی را بازرسی و پایش نمودند.
محمد حسین طاهری مدیر کل استاندارد استان البرز در خصوص این طرح گفت: بخاری مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده و تولید کنندگان ملزم به دریافت پروانه کاربرد نشان استاندارد برای این محصول و درج علامت به همراه کد ده رقمی بر روی آن می باشند.

طاهری با اشاره به ماده 40 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد عنوان کرد: عرضه کنندگان نیز ملزم به عرضه بخاری های دارای علامت استاندارد با درج کد ده رقمی می باشند که در بازرسی صورت گرفته از واحد های صنفی الزامات قانونی را رعایت نموده بودند.

این مسئول خطاب به شهروندان گفت : در صورت مشاهده عرضه بخاری فاقد علامت استاندارد و کد ده رقمی موضوع از طریق شماره 32867927-026 یا با مراجعه به درگاه اداره کل استاندارد استان البرز به نشانی https://alborz.inso.gov.ir قسمت خدمات الکترونیکی، سامانه رسیدگی به شکایات گزارش شود. همچنین همشهریان گرانقدر جهت اصالت سنجی علامت استاندارد مندرج بر روی محصول می توانند کد ده رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال نموده تا از اصالت علامت استاندارد اطمینان حاصل نمایند.