social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/1/12

12:58:3

99

مدیرکل استاندارد البرز در گزارش یازدهم خود به ملت

برگزاری بیش از 27 هزار نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز، تصریح کرد: انتظار داریم صنعتگران، تجار و بازرگانان و مدیران واحدهای تولیدی نسبت به اهمیت صادرات از این منطقه اهتمام ویژه نموده تا موجبات رونق اقتصادی استان را فراهم آورند.

محمد آئینی، مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش یازدهم خود به شهروندان در روز دهم فروردین با این عنوان که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت کردیم؟ از تحقق 103 درصدی برنامه مصوب ابلاغی با برگزاری 17648 نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی استان توسط اداره کل و مراکز آموزشی همکار خبر داد.
محمد آئینی در ادامه گفت: با برگزاری 1160 نفر - ساعت دوره آموزشی جهت کارشناسان استاندارد حقیقی، دو برابر برنامه ابلاغی، عملکرد اداره کل محقق شده است. 
عضو شورای معاونین سازمان ملی استاندارد ایران در در ادامه گزارش گفت: 100 درصد برنامه نمونه‌برداری و آزمون طرح کنترل بازار سوخت مایع در طرح کنترل بازار (طاها) نیز محقق شده است.    
وی افزود: در حوزه ارزیابی کیفیت کالاهای صادراتی و وارداتی 1601 فقره گواهی انطباق برای کالاهای وارداتی صادر و 8 فقره کالای وارداتی نیز با عدم انطباق مواجه شده اند.  
دبیر شورای استاندارد استان البرز در این خصوص اظهار داشت: 17 جلسه ویژه کمیته فنی حوزه صادرات و واردات مختص کالاهای زیر 2000 دلار و مهندسی معکوس برگزار و درخصوص انطباق یا عدم انطباق کالاها تصمیم گیری شده است. 
آئینی در پایان گزارش خود به شهروندان و با توجه به وجود منطقه ویژه اقتصادی پیام در استان البرز، گفت: انتظار داریم صنعت گران، تجار و بازرگانان و مدیران واحدهای تولیدی نسبت به اهمیت صادرات از این منطقه اهتمام ویژه نموده تا موجبات رونق اقتصادی استان را فراهم آورند.