social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/14

08:28:0

93

هشدار مدیرکل استاندارد استان البرز

فروش مصنوعات طلا بدون کد شناسایی استاندارد ممنوع می باشد

محمد آئینی دبیر شورای استاندارد استان البرز گفت: هر استان دارای کد شناسایی و ردیابی مخصوص به خود می‌باشد برای مثال استان البرز با حروف انگلیسی a و عدد پس از آن شناسایی می شود.

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در گزارش سیزدهم خود به شهروندان در روز دوازدهم فروردین با عنوان این که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت کردیم، اظهار داشت در سال 1402 علاوه بر نمونه برداری از مراکز تولید کننده مصنوعات طلا در استان البرز، مراکز عرضه این محصولات نیز کنترل شده و فروشندگان مصنوعات طلا باید از فروش این فرآورده ها بدون کد شناسایی استاندارد جداً اجتناب نمایند.
مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه افزود: در طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) نیز در سطح بازار نمونه طلاهای استان‌های دیگر آزمون و کنترل شده و در صورت مغایرت بلافاصله موضوع به استان‌های مربوطه جهت پییگری اعلام می شود.
دبیر شورای استاندارد استان البرز گفت: هر استان دارای کد شناسایی و ردیابی مخصوص به خود بوده و برای مثال استان البرز با حروف انگلیسی a و عدد پس از آن شناسایی می شود.
آئینی در پایان گفت: شهروندان استان در هنگام خرید مصنوعات طلا حتما به کد شناسایی استاندارد توجه نموده و از خرید مصنوعات بدون کد ردیابی خودداری نمایند.