social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/16

21:59:0

61

دعوت محمد آئینی مدیرکل استاندارد البرز جهت حضور در راهپیمایی روز قدس

وعده انتقام و نصرت الهی قطعی است

وعده انتقام و نصرت الهی نزدیک است و مشرکان از عذاب پروردگار متعال گریزی ندارند. خداوند قاصم الجبارین به همه مومنین وعده داده است که مردانی جهادگر و مجاهدانی مقاوم و نستوه را بزودی برفرزندان نامشروع سرمایه داری استیلا داده و وعده قطعی پروردگار متعال آزادی قدس شریف است.

مهندس محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در بیانیه ای ضمن فراخوان و دعوت از ملت شریف ایران و شهروندان استان البرز به حضور حماسی در مراسم راه پیمایی روز جهانی قدس، خواستار حمایت جدی تمامی مجامع ملی و بین المللی از مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین به ویژه مجاهدان غیورغزه شد.
متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:
بسمه الله 
فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا (سوره الاسراء -آیه 5)
پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده  انتقام اول فرا رسد، مرداني پيكارجو را بر شما مي‏فرستيم،  تا آنجا که در درون خانه‌های شما را  (براي بدست آوردن مجرمان) نیز جستجو کنند؛ و یقیناً اين وعده‏ اي است قطعي.
هموطنان عزیز ایرانی، هم استانی های محترم البرزی: در ماه مبارک رمضان امسال‌ ، جهانیان، مسلمانان و مردم روزه دار سرزمین فلسطین و غزه درحالی به‌ استقبال‌ روز جهانی‌ قدس شریف‌ می‌روند که صهیونیسم بین الملل با نسل کشی بی سابقه و قراردادن چکمه های استثماری و استعماری خود بر گلوی زنان، کودکان، نوزادان فلسطینی و به ویژه شهروندان غزه، مبادرت به ریختن پاک ترین خون فرزندان قدس شریف بر خاک این سرزمین مقدس کرده و در مقابل قامت پشت کرده سیاست مداران غربی و حکام کاخ نشین عربی، همچنان به نسل کشی  آپارتایدی- صهیونیستی در این سرزمین مقدس ادامه می دهند.
مردم شریف ایران، هم استانی های گرامی، اما وعده انتقام و نصرت الهی نزدیک است و مشرکان از عذاب پروردگار متعال گریزی ندارند. خداوند قاصم الجبارین به همه مومنین وعده داده است که مردانی جهادگر و مجاهدانی مقاوم و نستوه را بزودی برفرزندان نامشروع سرمایه داری استیلا داده  و وعده قطعی پروردگار متعال آزادی قدس شریف است.
مردم شریف یاران، روز جمعه چشمان تمامی مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین و غزه به ایران اسلامی و ام القرای جهان اسلام است که با حضور حماسی خود، فرزندان مبارز خود را در این مبارزه نابرابر تنها مگذارند.
در این راه بزرگ، اداره کل استاندارد استان البرز  بار دیگر ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام  خمینی( قدس سره) و اعلام تبعیت کامل از فرامین و ولایت ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و درود فراوان به روح شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای جبهه مقاومت و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اخیر حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و با یادی از سردار مبارز و مقاوم حاج احمد متوسلیان، ضمن اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین و غزه مقاوم، از تمامی هموطنان عزیز و هم استانی های انقلابی در البرز دعوت می‌نماید که با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس امسال و در راستای حمایت از آزادی سرزمین فلسطین و  قدس شریف، یکصدا ندای مظلومیت مردم فلسطین بوده و این صدا را با بالاترین انعکاس ها و پژواک ها به گوش تمامی جهانیان برسانند که " إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ "