social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/21

15:41:5

43

محمد آئینی: نهم آوریل 2003 تحقق قطعی وعده امام امت در سقوط صدام بود

تحقق نصرت الهی در نگاه ژرف بین حضرت امام خمینی (ره)

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: امام امت در 17 مهر ماه 1359 درباره صدام بعثی اظهار می دارد: ما تمام ملت همراهمان است و صدام ملت خودش بر ضد خودش است و حتی ارتش خودش هم متزلزل است و خواهند در این جنگ باخت و بعثی‌ها ان شاءالله از عراق خواهند رفت و یک دولت اسلامی در آنجا خواهد آمد.

مهندس محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: یکی از ویژگی های بارز انسان های وارسته، برخورداری از بالاترین درجات ایمان و مانوس بودن با قرآن و اعتقاد و التزام قلبی به پیروزی حق بر باطل می باشد. بطوری که پروردگار متعال با علم به ایمان قلبی پیامبر، به ایشان می فرماید آنچه را که مامور هستی آشکارا بیان کن و به مشرکان نیز می‌گوید "الَّذِینَ یَجْعَلُونَ مَعَ اللَّهِ إِلهاً آخَرَ فَسَوْفَ یَعْلَمُونَ" که آنان به زودی از نتایج اعمالشان مطلع می‌شوند.
مهندس آئینی در ادامه گفت:روز نهم آوریل در تاریخ خاورمیانه از آن جهت اهمیت دارد که در سال 2003 میلادی، مصادف با بیستم فروردین سال 1382 و در مقابل دوربین‌های تلویزیونی تمامی شبکه های خبری، مجسمه بزرگ سردار پوشالی قادسیه، یعنی صدام بعثی در میدان فردوس در مرکز بغداد توسط مبارزین مسلمان عراقی‌ به زیر کشیده شده و رژیم دیکتاتوری و جنایتکار صدام حسین چند روز بعد سقوط کرده و به تاریخ  می پیوندد.
آن روزها بسیاری از تحلیلگران  و سیاست مداران جهان عرب و غربی که اصولا تصوری از سقوط صدام و رژیم بعثی نداشتند با مراجعه به تاریخ به پیش بینی های دقیق حضرت امام خمینی(ره) درباره صدام دست یافته و از بیانات ایشان متحیر شدند.
آئینی افزود: امام امت در جلد 18 صحیفه خود می فرماید: "صدام رفتنی است. صدام را ما هم کارش نداشته باشیم، ملت خودش بیرون می‌کند. او رفتنی هست. فکر بعد از او را برای خودتان بکنید." و همچنین در 17 مهرماه 1359 درباره صدام اظهار می دارد: "ما تمام ملت همراهمان است و صدام ملت خودش بر ضد خودش است و حتی ارتش خودش هم متزلزل است و خواهند در این جنگ باخت و بعثی‌ها ان شاءالله از عراق خواهند رفت و یک دولت اسلامی در آنجا خواهد آمد."
محمد آئینی در ادامه گفت: آنچه که امام درباره فروپاشی کمونیسم در شوروی سابق و وعده قطعی سقوط رژیم صدام اظهار می دارد مصادف با زمانی است که شوروی سابق در اوج اقتدار خود بوده و نصف کشورهای شرق اروپا به اصطلاح در بلوک شرق قرار داشته و عراق بعثی نیز پس از شکست در جنگ تحمیلی با ایران، مبادرت به قدرت نمایی در برابر همان حامیان سابق کرده و کویت را استان نوزدهم عراق اعلام و در فاصله یک روز آن را اشغال می نماید.
محمد آئینی در انتها گفت: در بسیاری از همایش ها و اجلاس که مهمانان، پژوهشگران و محققان بی طرف کشورهای دیگر به ایران می آیند، بطور مدام از شخصیت ژرف بین حضرت امام  و نوع جهان بینی ایشان در تحقق وعده و نصرت الهی پرسیده و نهم آوریل را از روزهایی میدانند که وعده الهی به درستی با دم مسیحایی حضرت امام تحقق یافته است.