social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

چهارشنبه1402/6/8

09:20:1

249

اداره کل استاندارد استان البرز

فراخوان واگذاری امور بازرسی طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) در سال 1402

اداره کل استاندارد استان البرز در نظر دارد امور مربوط به بازرسی طرح طاهای استان تحت پوشش خود را به شرح ذیل واگذار ‏نماید. بدین وسیله از متقاضیان دعوت می شود  حداکثر تا 7 روز کاری از تاریخ آخرین انتشار این آگهی نسبت به ارسال اسناد و مدارک اعلامی در پاکت های لاک و مهر شده، به آدرس میدان استاندارد، سازمان استاندارد، ساختمان شماره 16- اداره کل استاندارد استان البرز دبیرخانه اداره کل استاندارد استان البرز اقدام نمایند.
شرح خدمت
بازرسی از مراکز توزیع، فروش و عرضه کالاها در صنایع برق و الکترونیک، مکانیک و فلز شناسی، خودرو و نیرو محرکه، مهندسی پزشکی، شیمیایی و پلیمر، غذایی و کشاورزی، ساختمانی و معدنی، بسته بندی و سلولزی، نساجی از مراکز عرضه، توزیع و فروش سطح استان البرز مطابق با قوانین و مقرارت سازمان ملی استاندارد ایران و بر اساس استانداردهای ملی مربوطه و ثبت به موقع گزارشات و سایر اقدامات مرتبط در سامانه‏های مربوطه.
  1. شرایط عمومی
علاوه بر رعایت قوانین و مقرارت سازمان ملی استاندارد و استانداردهای ملی مربوطه، رعایت موارد ذیل الزامی می‏باشد:
  • فقط شرکت‌های بازرسی فنی واجد الشرایط که دارای پروانه تائید صلاحیت معتبر بازرسی از سازمان ملی استاندارد ایران و یا ادارات کل استانی استاندارد می باشند مجاز به دادن درخواست برای همکاری می باشند.
  • اداره کل استاندارد استان البرز بر اساس بررسی و تصمیم گیری مربوطه، در پذیرش یا عدم پذیرش هر یک از پیشنهادات جهت انعقاد تفاهم‌نامه ذیربط مطابق با قوانین و مقرارت سازمان ملی استاندارد مختار می باشد. همچنین نحوه تفکیک و تقسیم بندی محدوده جغرافیائی استان برای واگذاری امور تصدی‏گری فوق الذکر بر عهده این اداره کل می باشد.
  1. مدارک و مستندات لازم
برای اطلاع از شرایط شرکت در فراخوان و دسترسی به مدارک و مستندات لازم به پرتال اداره کل استاندارد استان البرز به آدرس alborz.inso.gov.ir بخش اطلاعیه و فراخوان و پورتال سازمان ملی استاندارد ایران به آدرس inso.gov.ir  مراجعه نمایید.
  1. ارائه گواهینامه تائید صلاحیت معتبر بازرسی و نمونه برداری در کشور/ استان البرز در دامنه ذیربط .
  2. اعلام تعداد بازرسان تایید صلاحیت شده در شرکت بازرسی و نمونه برداری در تمامی مناطق استان البرز.
  3. ارائه کلیه سوابق فعالیت بازرسی و نمونه برداری در سنوات گذشته.
  4. ارائه مدارک و مستندات حقوقی شرکت بازرسی و نمونه برداری(آگهی تاسیس، آگهی تغییرات، محل شرکت).
  5. ارائه مدارک ثبت نام در اداره کل مالیات بر ارزش افزوده و ارائه فرم مربوطه.