social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

پنجشنبه1403/2/6

08:31:0

137

بازدید مدیرکل استاندارد استان البرز از یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی لوازم خانگی خاورمیانه

مدیرکل استاندارد استان البرز: تولیدات لوازم خانگی ایران قابل رقابت در عرصه جهانی است

محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملا می توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت داشته و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت نمایند.

 
محمد آئینی مدیرکل استاندارد استان البرز در بازدید از یک واحد تولید کننده بزرگ در خاورمیانه ضمن تمجید از کیفیت محصولات ایرانی، آن را قابل رقابت در عرصه جهانی دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز، محمد آئینی گفت: با دقت در شعارهای نوروزی مقام معظم رهبری کاملا می توان دریافت که اقتصاد، تولید ایرانی، حمایت از صنعت و افزایش کیفیت محصولات داخلی چقدر برای معظم له اهمیت داشته و در سال جاری که جهش تولید با مشارکت مردم نامیده شده است همه باید از تولید محصولات با کیفیت حمایت نمایند.
مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه افزود: در حال حاضر با رشد کیفی لوازم خانگی ایرانی، این محصولات قابل رقابت در عرصه جهانی بوده و باید نام و برند ایران در تمام بازارهای خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه،اروپا و دیگرکشورهای دنیا بدرخشد.
مدیرکل استاندارد استان البرز در انتها گفت: با پیروزی اخیر سازمان ملی استاندارد ایران که نظام تأیید صلاحیت ایران پس از سه دهه، عضو اتحادیه بین‌المللی تایید صلاحیت آسیا اقیانوسیه گردید، زمینه‌‌های ورود به بازار‌های جهانی و تجارت با دنیا توسط خدمتگزاران ملت در سازمان ملی استاندارد ایران فراهم شده و جهانی شدن امضای استاندارد ایران موجب صرفه‌جویی ارزی برای کشور می شود. 

تصاویر