social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

دوشنبه1398/11/21

11:59:0

338

بیانه اداره کل استاندارد استان البرز جهت حضور در راهپیمایی

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب، از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در او درخشید و این دهه باید با عظمت هرچه تمام تر برگزار شود.                                                       (حضرت امام خامنه ای مدظله العالی)

ایام ا...دهه فجر یادآور حماسه آزادگی و عزم و اراده پولادین ملت ایران، در راه رسیدن به استقلال ملی، آزادی اندیشه و نظامی بر پایة آرای ملت و بر مبنای اصول و ارزش های دینی و اسلامی است.

دهه فجر ، دهه ماندگار، در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثار خون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

 تردیدی نیست که این نهضت بزرگ، مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلابات ،یعنی امام امت، خمینی کبیر(ره) ، آن را هدایت و رهبری کرد، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا صلی الله علیه و آله، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

آری ، اکنون چندین دهه از تاریخ پر فروغ انقلاب اسلامی ایران می گذرد و این انقلاب، هر روز همچون خورشیدی عالم تاب ،بر گستره جهان فزونی می یابد و چشمان مستکبران و ظالمان جهان را کور کرده و ابهت پوشالی آنان را زیر سؤال می برد و به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق طلبانه و پیروی از رهنمودهای عزتمند وحکیمانه بزرگ معمارانقلاب امام خمینی(ره)و مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... خامنه ای، در سالهای پرتلاطم قبل و بعد از پیروزی، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده ایم، که مستکبران شرق و غرب عالم بالاخص آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان ومسلمانان جهان گشته است.

لذا ما کارکنان، اداره کل استاندارد استان البرز، به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران امت به پاخاسته اسلامی ایران، با تاسی از مراد و مقتدای خویش، حضرت آیت ا...العظمی امام خامنه ای، به پاس چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم، با حضوری منسجم و موثر، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و بار دیگر، به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می کنیم، که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

وعده دیدار 22 بهمن سال 1398